Härliga onsdagkväll

Idag var det en ovanlig jobbetid. Började 11 och slutade 16. Hade möte de sista timmarna..
Man trodde man skulle hinna med hur mycket som helst innan det var dags att bege sig mot dagis och jobb.. fel hade jag.. tiden bara springer iväg.
Det skulle ringas samtal, packa Lukas väska då han blev hämtad av Jenny på dagis, göra vid mig själv, ja det tar sin lilla tid...
Inte den bästa dagen på jobb, men det kan det ju inte alltid vara!
Mycket som spelar in....
 
Nåväl, hämtade Louise och hon hjälpte mig att gör korvgryta, bulgur och ris!
Hon blev så stolt och det var mysigt att stå i köket tillsammans.
Andreas begav sig ut på en löprunda under tiden, han är flititg han!!
 
Maten blev suveränt god, måste bero på min duktiga hjälpreda!
Sen la vi oss i soffan i tre kvart och tittade på bolibompa. Låg i soffan och mös vi två, såååå fantastiskt mysigt... att jag slumrade till ett par gånger....
 Sen fick jag skynda mig ut på en pw innan Andreas skulle iväg på fotbollsträning.
Jag var inte så värst motiverad när man slumrat på soffan och klockan var 19.00
Men, jag vill få ordning på mig själv så det var bara att ge sig ut, tur älsklingen min hjälper och peppar mig hela tiden! Han är bara sååååå bra!!
Och faktiskt så var det jätteskönt när man väl kom ut..
Det blev en liten men snabb runda idag!
 
Sen hemma var det dags för mina squats, måste erkänna att de är skiiitjobbiga, men skam den som ger sig. Jag ska försöka klara det!
Gjorde 120 idag och i morgon är det rest day... lovely. 1/3 avklarad!
Sen blev det plankan och 3 x 5 armhävningar på fötterna.. gör ju alltid på knäna annars, men måste träna då det är bra för de inre magmusklerna också! Stolt som klarade 15!
 
Läste saga för Louise och vi har haft en mysig kväll. Njuter mer och mer av våran egentidskvällar. Och ändå hann jag med en liten pw..
 
Nu kom Andreas hem och nu ska jag landa i soffan med en kopp grönt te och 2 finn crisp med gräddost på medans han duschar!
 
Underbara onsdag och nu har jag två lediga dagar framför mig, härligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0