Äntligen dags!

Har jobbat hela dagen och var jättetrött idag, smått huvudvärk också.
Lagade middag, blev idag panerad torskfilé, potatis, hollandaiesås, broccoli, ärtor och sallad!
Underbart gott var det :)
 
Idag körde äntligen Tabata träningen igång!
Första passet för i år avklarat. 
Det var 48 personer idag, rekord. Verkligen jätteroligt. En ny övning och dessutom uttökat till 5 stationer mot 4 som det var innan!
Det kändes idag men det var sååå skönt efteråt..
Väl hemma var det dags för mina squats. 110 var det idag, gjorde alla på en gång och sen var benen mörare än jag kännt på länge.. Ja hela kroppen var slut
Sen plankan. Jag HATAR den verkligen, men plågar mig den för att de inre magmusklerna ska tränas. Det enda som får bort mammamagen. Plågas var det, ja vill man så måste man...
Klarade 1 och en halv minut.
 
Nej nu sitter jag med Louise i knät och Andreas somnar Lukas.. Båda barnen vaknade... Hmm, mitt i natten
 
Vill tillägga att Andreas är bäst, han betyder så mycket för oss...
Han nattade båda barnen och gav Lukas kvällsmat och sondade honom så jag kunde åka på min Tabata träning!
Det är guld värt för mig..
 
Så nu hoppas jag barnen somnar om så jag kan mysa ner mig bredvid min älskade man!
 
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0