1 vecka

Efter en veckas träning och eftertänksamhet på mat etc så var det dags att ställa sig på vågen i morse..
+1.5 kg
Jag blev förtvivlad...
Är det vätska pga allt vatten jag börjat dricka? Stress? Kroppens reaktion? Ja jag vet inte... tips någon?
Jag kämpar på och ser nästa vecka, kanske större nedgång då..
Det här med tålamod är ju inte min starka sida, men älsklingen min stöttar och hjälper mig och vi kämpar båda två..
Tur man har en så underbar man :)
Har ett mål till den 1 juni.. (att gått ner 5-6 kilo) Får se om jag lyckas..
Bättre att skynda långsamt!!
 
Älskade Jenka kom idag och hälsade på ...
 
Det blev en kall poweralk, vintern har ju kommit.. ÄNTLIGEN!
Ja, jag älskar snön 
 
Sen gjorde vi banan&kvarg pannkakor. Supergoda!!
Banan, lättkvarg, kokosflingor, fiberhavregryn, ägg, vaniljsovker, (mjölk) 
Serverade med hallon och blåbär. Delicious!
 
Sen blev det snabbdusch och packa ut oss mot bilen mot dagis/jobb.
Varit en mycket bra kväll på jobbet!!
 
Andreas började med fotbollsträningen idag och fick schemat
mån, ons och tors..
Jag har tabatan på tisdagar så det blev perfekt!
Vi hjälps åt med barnen och båda kan träna när vi vill :)
 
Livet är bra härligt!!
 
Som jag älskar denna mannen ♥, som för övrigt är färdigduschad nu, så nu ska jag krypa ner och mysa lite med honom innan jag somnar!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0