Stå på händer

Jodå, vågen stod på + 0.7 kg i morse.
Blir så deprimerad på mig själv...
Men nu är det minsann nya tag.. som om jag inte sagt det innan då.. men i alla fall, alla gånger man lyckas är bättre än inga alls!
 
 Jobbade 7-14 idag. Skönt med ett kort pass faktiskt, hämtade barnen och lagade middag till resterande familjen.
Jag begav mig ut på en löprunda under tiden för att äta när jag kom hem.
blev ca 7.8 km. Irriterad som få när jag kom tillbaka och skulle stoppa runkeeper och upptäckte att den aldrig hade gått igång, fast att den sagt att den startat... Grrr...
Det var jobbigt idag, dels hungrig och förkyld samt att jag inte sprungit på bra länge.
Men nöjd var jag och det satt gott med korvgryta och 1/2 dl bulgur, keso och massa sallad efteråt.
 
Häromdagen visade jag och Andreas barnen hur man står på händer mot en vägg. 
Ni vet, när man ställer sig på händerna och sparkar sig uppåt mot väggen bakom.
Lukas har ju tagit efter det som allt annat :D Haha
Han sätter i händerna och vandrar upp med benen och är stoltare än en tupp.
Jag dog för en sekund av glädje, min lilla tokunge!!
 
Tittat på familjen Annorlunda ikväll, härlig serie :) Skönt med soffmys för en gångs skull. Älsklingen är ju på fotbollsträning.
Andreas och Louise har pärlat mängder ikväll, han har ett projekt på gång. Smart faktiskt, visar er kanske i morgon :)
Han är duktig och kreativ den mannen!
 
Nu ska jag banne mig sova, slumrade ju till på soffan i vanlig ordning.
I morgon har vi mysdag jag och barnen, sen är det jobb för min del på kvällen! 
 
Saknar mannen min, känns så tomt i sängen... 
 
PS, kom ihåg att det är lyckliga veckan denna veckan, så försök att vara glada och lyckliga för det ni har!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0