Söndagsmys

Igår kväll var och min yngsta syster på bio. 
The Hobbit. Jättespännande. 
2.25 gick väldigt snabbt!! 
 
Idag har vi bara slappat.
Var uppe med Lukas vid 4 i morse och gav honom hostmedicin. Sov lite till..
Så vi tog en lugn morgon.
Efter frukost spelade jag och Louise ett av hennes julklappar. SKIP-BO junior. 
Jättekul spel. Blev oavgjort 2-2 :)
Älskar sällskapsspel
Sen gick vi ut och njöt av kylan och isen.
Åkte isbana och tog en sväng i skogen..
 
 
 ❤
 
 ❤
 
 
 
De lekte skepp o'hoj på stubbar, stenar och rötter. 
Underbart att se dom.
Vi kom in efter 1.5 timme och åt sen lunch. 
Älskar klyan och det är så skönt att komma in i ett varmt hus efter att ha varit ute och frusit lite..
Sen blev det tända ljus och soffmys denna em.
Vi fortsatte dagen på temat is och tittade på Frost. En underbar Disney film. Lätt bland de bästa som gjorts!  
Jag och Lukas somnade dock. Tar hårt att vara ute..
Älska min fina familj. Vi tre är starka tillsammans.
Skulle göra allt för er och ni är det absolut bästa i mitt liv! 
Mysigt värre..
Och med denna i sikte, njöt till max.
Sen lämnade jag Lukas hos mormor och morfar och jag och Louise begav oss på cirkelträning hos Tisse.
Rejält kallt men skönt.  
Det kändes överallt vill jag lova..
Efter nattning av barnen och en lång varm dusch avnjöt jag denna kvällsmat. 
Bananpannkaka med keso och bär.
Galet gott alltså.  
 
Det har varit en perfekt söndag i min smak. 
Helt oplanerad och bara njutit med barnen. 
Underbart.
 
Nu är det läggdags, CSK och provtagning på Lukas imorgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0