Oplanerad söndag

Idag skulle Lukas gått på kalas men det blev inställt pga maginfluensa :( Stackars familj.
Mårten vi klara oss. Lukas åtmindstone. Det går ju både på dagis och i skolan.. 
Så det var en söndag med vi-tar-det-som-det-kommer! 
Louise fick välja kompis och leka med, men det blev två.
En heldag med massa glädje, pyssel och lek.
 
Både inomhus och utomhus..
 
Jag slängde iväg ett sms till pappa i fm..
Haha jag dog av skratt.
Jag har världens bästa pappa, älskar hans skrift. 
Humor alltså...
Han hade gjort köttfärslimpa med fetaost i. Det var grymt gott. Dels fick jag två matlådor med hem.
Ibland har man det lite extra bra! 
 
Lukas njöt av ett bad.
Han har varit lite trött och hängig de närmaste dagarna. Värdena från i tisdags var ju lite förhöjda. Kan tyda på att det är en infektion på gång..  
Ikväll hade han 38.4 i temp.
Blir VAB imorgon. Hoppas det inte blir något av det.
Morfarmys efter badet! 
 Själv har jag legat på soffan och tittat på Hamilton men inte om det gäller din dotter 
Den är fantastiskt bra! 
 
Nu är det god natt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0