MIN dotter ❤

Ja jag började morgonen med att försova mig IGEN..
Vaknade 8 och då skulle vi vara på CSK. Fick ringa och säga att vi kommer en timme senare. Väcker Louise som råkade vara blöt, så in i duscen med henne. Väcka Lukas och ge honom inhalationerna och hostmedicin och klä honom. Packa hans frukost och medicin och slänga i mig en macka och kaffe under tiden. Hade även ringt pappa som kom till Louise medans vi åkte. Blev mindre stressigt så. Kallt som rackaren idag. Skönt men ändå k a l l t!!
Det gick bra på sjukhuset och vi åkte inom maxi lite snabbt. 
Och vad tror ni sen väntade där hemma? 
 
Louise hade gjort fika. 
Hon vill alltid väl och hon är så oerhört pysslig och omtänksam.
Dukat fint med servetter och tänt ljus (med morfars hjälp) delat ut pepparkakor, kanelknäcke och chokladtomte till oss.
Hon älskar sånt. Bara kaffet hon inte fixar själv ännu, men snart så.. :)
Är så stolt över henne.
Sen fixade jag lunch till Lukas och vi gjorde oss iordning och körde och lämnade Lukas hos mormor och morfar och vi tjejer körde mot stan för shopping och mys! 
Måndags feeling bild. Solen skiner och jag är glad!  
Älskar shopping och just med henne. Vi har fantastiskt mysigt och vi pratar och njuter till max när vi strosar på stan. Skönt med lite egentid med henne, man behöver vårda det också. Att varje får lite egentid med mamma. 
Vi hittade lite på rea och lite utan rea :)
Hon frågade efter Lukas storlek och sen kommer hon med ett par stjärnboxer till honom. 1/2 priset.
Självklart köpte vi det. Hittade även vantar till honom. Hon kan så mycket och hon letade upp klänningar till mig att prova och hjälpte till massor. Perfekt smakråd!
När man ser hennes glädje och när hon skuttar bredvid mig hållandes i handen. Då vet man att lyckan är total.  Hennes leende och lycka fullkomligt strålar ut!!
 Hon handlade på BR, HM och Name it för sina egna pengar, mallig som en tupp! 
Vi tog en fika på Darins. Behövde lite energipåfyllning.
 
Jag är verkligen så lyckligt lottad som har äran att vara mamma till denna fantastiska tjej. Vi delar redan många intressen och jag älskar att ha mamma-dotter tid med henne. 
Älskar dig till världens ände och tillbaka ❤
 
Hittade en klänning på Aima som jag bara tokälskade.
Ghaaa vad galen jag blev när det bara fanns en storlek kvar och 5 st av den. Gick inte att knäppa i ryggen riktigt.. Perfekt nyårs klänning. Trots att jag och barnen troligen får sitta själva.
Men ville så gärna ha den!!
Inte ofta jag fastnar för något så mycket.
Hittade den till slut på boozt.com ikväll, efter att ha letat på både bubbelroom,  Zalando, Nelly och på Vero Modas hemsida men den fanns inte där. 
Tack boozt.com Ni är bäst!!
Dock tar den 1-2 dagar så jag hinner nog inte få den till nyår men kommer använda den vid andra tillfällen :)
Visar er den vid ett tillfälle.. 
Det var ju dessutom 30 % rea på den också! 
 
Skönt med semester. Åh vad jag njuter.
God natt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0