Lussekatter

Ja idag har det bakats massor, men inte tillräckligt ;)
En sats utan saffran till mamma/mormor är beställt.  Hinns förhoppningsvis med imorgon! 
 
Måste skryta lite om Lukas faktiskt..
Jag är mäkta stolt över hans insatser idag. Han rullade och snurrade som han aldrig gjort annat. Sjöng luciasången samtidigt också.. 
Han har då inget fel på simultankapaciteten 😂
Underbara unge!!
 
 
Så stolt att det syns lång väg!! 
Dessa har han gjort alldeles själv. Jag har inte visat honom hur man snurrar. Misstänker att det är Jenny (stödfamiljen) som han lärt av!!
Hon är en klippa hon!!
Tryckte ner russin..
Penslade..
 
Louise hade Emma med sig hem idag och det blev bak även för deras del.
Medans deras deg jäste sken solen så jag tog en kopp kaffe på verandan. 15 min, sen försvann den men jag tackar för varje stråle jag lyckas få.. 
 
 
Koncentrerade tjejer mitt i baket!!
 
Tro det eller ej men glömde helt bort att ta efterbilder..
Har nog knappt aldrig hänt innan men ni får föreställa er bilderna i huvudet.
Det doftade ljuvligt i hela huset och de var gyllene och fantastiskt goda! 
 
Jag var ute och pw en halvtimme ikväll.  Pappa var här. Liten vaknar och är ledsen.. 
Han har varit trött idag och verkade lite hängig nu ikväll. 
Åker till CSK imorgon och tar prov för säkerhets skull.. 
Morfars gosse 💙
 
Nu när jag kom upp till sängen möttes jag av denna syn..
 
Min gosis har värmt upp min säng.
 
Nu kan jag sova gott.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Life of Johanna

Tar på krafterna och baka lussekatter

Svar: Ja det verkar ju göra det :)
Therese

2014-12-09 @ 09:56:02
URL: http://lifeofjohanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0