Lördagsmys och Lussebak

Har jobbat helg och började med att försova mig i morse. Trött så jag knappt orkade öppna ögonen imorse.. Vaknade 7.30. 
Tur mamma var hemma, ringde henne så hon kom och var hos Lukas som fortfarande sov. 
Skönt att slippa stressa upp med honom också för att lämna Louise i skolan.
Ja så ser mitt liv ut just nu. Försover mig titt som tätt. Orkar helt enkelt inte stiga upp.. 
Jag som aldrig brukar försova mig. 
 
I lördags efter jobb la jag mig på soffan och sov som en stock i 1.5 timme. Sen begav jag mig till Jenka för lördagsmys. 
Hon bjöd på enchiladas.
Gudomligt gott. 
Vi kollade på Så mycket bättre och sen färgade hon håret på mig!! 
Vi är lite crazy men älskar det! 
Att umgås med mina vänner är en stor del av mitt liv 💖
Utan er vore jag ingenting!!
 Hade en toppenkväll och blev jättenöjd med håret.. 
 
Åter till idag..
 Jag och Lukas väntar just nu på degen...
Trots försovning och att jag gått upp i vikt på vågen i morse så försöker jag tänka positivt idag. 
Jag och Lukas bakar proteinlåga lussekatter.
Stolt Lukas som bakar sina egna. 
Pyjamasen har inte åkt av på honom ännu. Vi myser på hög nivå.. 
Skönt med ledig måndag!
Solen skiner faktiskt också så vi får skynda oss på så vi hinner ut lite också.
I need sushine!!! 
 
Visar er resultatet senare!! 
 
Trackback
RSS 2.0