Kaosmorgon -> myskväll

Efter en kaosmorgon med en sur och vresig 6 åring var det skönt att landa på jobbet.. 
Var lite piggare i morse tyckte jag. Tröttheten kom vid lunch. Usch..
Somnade nästan till barnprogrammet ikväll.
S K A N D A L!!
Tittade på bönderna som hittat sin kärlek ikväll. Åh vad härligt.
Klart man längtar efter att få känna den där äkta, riktiga kärleken nångång. 
 
Nu ska jag sova. Ser fram emot 5 lediga dagar nu.. Men som förmodligen kommer vara fyllda med kaos, stress och gråa hår. Som vanligt innan jul. Varför denna stress och hysteri.. 
Kommer säkert bli en sån som reser bort i/innan juletid i framtiden. Vore verkligen så skönt! 
Ber om styrka så att jag hinner med allt som jag vill ha gjort.. 
 
Denna kramgoe myspysare ligger bredvid mig. 
Han har blivit en riktig mammagris. 
Imorgon ska vi till stan medans syrran är i skolan. 
Älskar "gå på stan mys" med var och en av barnen.
Tillsammans är det rena rama andra världskriget..
 
22.30 i säng. En klapp på axeln idag med. 
God natt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0