Färgstark

Igår var jag totalt bortom omvärlden.. 
La mig på soffan i 1.5 timme och Lukas lekte på sitt rum. Jag somnade till. Var så trött att jag inte orkade vara vaken. Obehagligt trött.
Jag tycker jag är trött mest hela tiden.. Vad och hur jag än gör..
Dricker brustablett C-vitamin + järn och tar mitt val kvinna (vitamintablett) varje dag.
Någon som har något annat bra tips mot trötthet?
 
Nåväl. Till sist fick jag ta mig i kragen och börja foodpreppa till Lukas. Han sover hos mormor och morfar i helgen. Det tar mycket tid med allt räknande, vägande och trixande att få ihop allt.. Hämtade Louise 13 och vi skyndade hem och gjorde vid henne inför discot och packade ihop allt inför helgen. 
Stressade bort till mamma och lämnade barnen 14.45. Yr och mådde illa.. Hade ju bara ätit frukost vid kvart över åtta i morse..
Slängde i mig 3 mackor med kaffe hos mamma innan jag stack mot jobb. Stressade dit och kom prick 15.15 med andan i halsen.. 
Jobbekväll på det och väl hemma på kvällen fick jag elda då här var kallt.. 
Jobbat idag och känner mig tröttare än en pensionär.. 
 
Så här såg Louise ut igår. 
Temat var FÄRGSTARK! 
 
 
Hon var så stolt och nöjd med sin outfit. 
Jag tyckte hon var superfin!! 
Mormor stannade en stund när hon lämnade och denna gången ville hon stanna kvar.. Så stolt över henne att hon vågade! 
 
Måste visa er min alldeles egna läderlapp...
Jag blev överfallen av denna söta läderlappen igår fm när jag låg på soffan. Ingen risk man blir rädd för en sådan sötnos!! 
 
Nu ligger jag på soffan och ska vila ett tag. Måste hämta ny energi. Ätit en apelsin innan idag och nu en clementin. Här gör vi allt för att försöka piggna till utan att lyckas.. 
Solen är väl det största problemet. Ingen sol = ingen ork eller pigghet 😦
Trackback
RSS 2.0