Stark

Ja det stämmer, idag känner jag mig stark!
Har bestämt mig att mitt liv är mer värt än att gå och sörja ner mig...
Jag är värd bättre än så!!
(Det tog mod att skriva det!!!)
 
Har jobbat 3 långa dagar och det var så skönt att 15.30 idag känna att jag är ledig till måndag 15.15. 
Jag och Louise var på dans/bodypump igår kväll och det var sjukt skönt att rensa huvudet och känna lite endorfininrus!!
Senare på kvällen kom Sandra min kära kusin hit på fruktsallad, tedrickande och massa tragg.. Jättetrevligt och vi har inte setts på många månader... Välbehövligt minsann, TACK ♥
 
Ikväll kom min morbror med sina barn som sålde jultidningar..
Blev kaffe och lite prat där med och mamma kom också inom..
 
Är så glad över min familj, släkt och vänner ♥ ♥ ♥
Ni finns alltid där och ni stöttar mig i allt!
Kan inte beskriva min tacksamhet, men TACK för att ni finns och för allt ni gör för mig!
Jag är så glad att jag har er alla...
 
I morgon är det en spännande dag :D
Börjar med fredagsmys innan jag tänker berätta för barnen att vi ska åka till Andys lekland. Vilken överraskning, och Louise har frågat i evighet efter det!!
 
Sen blir det hem och planera lite för pappa/morfar ska passa båda barnen, inkluderar att mata och sonda Lukas på kvällen. Han har matat Lukas en gång själv och haft han över natten men då bara honom för enkelhetens skull.
Men mamma jobbar kväll och jag ska nämligen ut och äta med min fina vän Caroline R ♥
Pappa erbjöd sig och ingen var gladare än jag!
Har verkligen en underbar familj som alltid ställer upp..
 
Längtar tokmycket, imorgon ska det NJUTAS hela dagen lång!
 
Och med de säger jag nu God Natt!!! 

Kommentarer
Postat av: Sandra Franzén

Kram <3

2013-10-04 @ 14:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0