Lite glädje

Ikäll känner jag äntligen lite glädje!!
Denna kommande helg och ja hela Oktober kommer vara händelserik!
Har mycket att se fram emot och jag längtar så till varje dag!
Tar en dag i taget och ska försöka njuta varje dag.
 
Snart ser jag ljuset på min höststädning. 
Började i fredags och har hållt på lite varje dag..
Dammar, sorterar, slänger, städar, plockar i ordning, tvättar/vädrar mattor, fixar papper etc.
Ja riktig storstädning helt enkelt...
Känns så jädrans skönt när det är gjort och har nu bara 1 rum kvar...
 
I morgon är det lillördag och tänker njuta varenda minut av den.
Först jobb hela dagen, sen vankas det dans för Louise och träning för mig :)
 
Nyduschad som jag är säger jag god natt, ska lägga mig i "normal" tid för en gångs skull...
Behöver min beautysleep!
 
Nattinatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0