Laddad

Lukas är inte ofta ledsen den mannen!!
I morse var han oerhört pigg och busig..
Han fick en pistol när vi var på Eko i lördags fm och köpte present till Thimmy 
(han skulle ha en likadan, bestämde Lukas)
 
Han släpper inte den.. Han hade den till och med i bilen på väg till dagis och där slängde han sig på marken och bröt ihop för han inte fick ha den på dagis.. (det gör han då inte ens med napp och snusse)
Hmm, ja jo men :D Hahaha
 
Han hann inte vakna imorse förrän han började gå bärsäkargång efter den...
 
Han satt hos mig medans jag åt frukost och sköt mig, jag skulle bli död sa han och så fick jag spela lite... 
En riktig cowboy minsann.. Eller "Keobaj" som Lukas sa... gapskratt
 
Brolle Jr... 
Visst är det likt?
 
Vadå tuff kille i lyxförpackning?
Rrrrrrrrrr
Lukas måste vara världens ovänn med kudden om nätterna som han ser ut...
Fluffy on the run!
 
Jobbat idag, gick faktiskt okej med mitt finger..
 
Bjöd Sara syrran och Stoffe på mat ikväll, impulsivt men trevligt. Inte ofta man ses med deras stressade liv..
Hann bli en snabb träff innan de skulle på brandövning (de är deltidsbrandmän båda två)
 
I morgon är vi LEDIGA!! Enda dagen denna veckan.. Phu..
Blev änding med mitt schema idag så det blev inte som jag tänkt nu heller.. 
Kände av min inte stress idag. Ont bröstet och hade ett jobbigt tryck..
Jobbigt att aldrig veta och man vill ha en viss trygghet. Hoppas snart få ordning på detta!
 
Nyduschad som jag är ska jag ta Mr Grey och krypa ner under täcket..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0