30 års fest, Eurovision och egentid

 
Började morgonen igår med att inviga frukost på verandan med morfar.
Sen tittade han efter hulliganerna medans jag åkte till staden för lite ärenden!
Hem och fixade till oss inför kvällens 30 års fest!
 
Lukas provar hoj
 
Nästkusinerna åker på Jimmys nya motorcykel. 
Lyckliga killar :)
 
Underbar bild!
Barnen busar med lektant Emilia... 
 
Lukas hoppar med mormor!
 
Jag och min fina älskade kusin som fyllde 30 ♥
Så fin hon är och som jag beundrar henne!
 
Vicke med Thimmy ♥
Nästkusinerna Isabell och Lukas hoppar tillsammans. Glada små busar!
 
Trion
Lukas, Isabell och Thimmy. Alla 2010:or. Så fin bild jag fick till!
 
Underbart goda hemmagjorda smörgåstårtor a la Vicke.
Ost/skinka, Räkor/ägg och Rostbiff. Självklart smakade jag alla ;)
 
Veva med armarna dans, jag och Lukas ;)
 
Vi hade en underbar kväll. Jag kunde unna mig 2 cider och en grogg, underbart med fest på gångavstånd. 
Jag hade gjort jordgubbssmulpaj till Lukas och han åt så bra (som alltid i deras hus....) 
Massa barn och massa lek och bus. Underbart att se..
Ja som ni kanske märker är Louise knappt med på bild, då hon var på lekplats med de stora barnen och lekte hejvilt med dom! Gott tecken! 
 
Vi gick hem strax innan nio och det var 2 trötta barn varav den stora även gnällig när vi hade 50 m kvar hem.
Jag lyssnade/tittade på Eurovision samtidigt som jag plockade iordning, diskade och packade upp allt man haft med sig. 
Landade väl ca 22.30 ordentligt i soffan och tittade lite och slumrade till då och då...
Typiskt mig i en soffa ;) haha!
 
 
Denna sega morgon vaknades till mulet och regningt väder...
Morfar kom och passade barnen så jag fick lite egentid och begav mig mot gymmet.
Min favorit.. Ajaj vad det bränner men sååååå jäkla skönt!
Sprang lite också!
 
En väldigt trött 2 barnsmamma efter 1 timme och 15 min styrka och 25 på löpbandet.
Hade blodsmak i munnen.
Svettigare än jag varit på länge.
Det var tungt och motigt då det var ett tag sen jag tränade nu.
Men fan vilken härlig känsla efteråt! 
Sjukt nöjd och körde hem till 2 gnälliga barn. Det tar hårt att vara på 30 års fest!
 
Middagen nere, barnen (lerungarna) som lekt ute ska nu in i duschen sen är det kvällsmat och nattning.
Disken är redan klar så jag tänkte försöka mig på soffmys ikväll :)
 
Summerar en bra helg med en händelserik lördag och en slappesöndag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0