Spänningen är olidlig..

Lämnade Louise på barnkalas vid 11. Första gången hon blev bjuden av en kille :) 
Hon ritade ett eget grattiskort till honom och var så stolt.
Körde hem och gav Lukas lunch och sen kom fina Paue med vän och satt här medans han sov och jag begav mig mot gymmet. Ordanade skjuts hem till Louise vid 13 med en annan förälder. 
 
Hämtade upp Linda och vi körde ett härligt Bodypump pass.
kan säga att jag hade sjuuukt ont i biceps sedan i onsdags. Kändes även idag och nu tränade jag igen. 
Känner mig som en biff, haha, nej skämt och sidor. Skönt med träningsvärk men kanske inte i 4 dagar.
Kändes så sjukt gött i hela kroppen idag och solen ger en tusen kilo energi. Tack! 
 
Avslutade denna härliga veckan med 2 av mina fina vänner. Jenny och Paulina.
Bjöd på kafferep och fruktsallad med kokos och vaniljkessella.
Framför Johan Falk så klart. Underbar kväll.
Tur att kvällen avslutades i gladhetens tecken då jag haft liiite tålamod och mest varit irriterad innan idag.
 
Båda barnen hade över 38 i feber ikväll och Lukas har haft hela dagen. Hoppas de är feberfia i morgon.
Ledig måndag men jobbar 7-16 tis-fre. Tuff vecka minst sagt! 
 
Ska bli oerhört spännande att se vad vågen visar i morgon bitti. 
Inte rört en godisbit, inga kakor på hela veckan. Det enda jag unnade mig var en liten mjukglass i våffla på Väla igår. Avstod till och med strössel. 
Glass ingår inte i mitt godisförbud. Glass har jag inga bekymmer att stå emot eller att jag känner sug efter.
Det är choklad och godis som är värst. Det ska jag kämpa på så länge jag klarar. 
1 vecka redan avklarad och har inte varit så sugen som jag trodde. 
 
I morgon bitti ser vi resultatet.
 
God natt! 

Kommentarer
Postat av: malin

Vad kul att se att du har gått ner lika mycket som jag sen vi slutade med godiset :-) har hållt mig ifrån allt skit men unnade mig en bit tårta idag (syrran fyller 25). Nu kör vi en vecka till! Heja heja. Kram

Svar: Haha, ja vad roligt. Skönt att kunna peppa varandra. Min lillebror har 18 års fest på lördag så då unnar jag mig. Men salladsbuffé är perfekt ändå!! hejjar på dig, BRA JOBBAT! Vi hörs. Enklare än vad jag trodde, men det kommer nog en jobbig period snart är jag rädd för.. Kram
Therese

2013-03-05 @ 19:51:25
Postat av: Anonym

Jag känner att det börjar ta emot, suget tar snart över helt och hållet :-( får se hur länge jag klarar av att stå emot:-) klart du ska unna dig i helgen :-) det måste man . Kram

2013-03-07 @ 16:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0