Lite mys i alla fall

Hämtade barnen och var hemma fem. När jag ska laga mat så somnar Louise i soffan. Innan halv sex.
Så jag åt minsann bara kräm och fin crisp till middag. Underhållande och god middag :/
Fick inte liv i henne för 5 öre. Åt mellis på dagis strax efter två och har inte ätit sen dess. Helt omöjligt att väcka henne. Stackars tjej, helt slut i rutan. Kommer väl äta som en varg i morgon, bäst jag passar mig ;)
 
Hade en mysglad kille i alla fall!
Bad hair day bjuder han på som vanligt!!
Myste massor. Min goding, Värsta varulvständerna.
Som vi har busat och skrattat ikväll, heeeelt galet! 
 
Nej nu sängen, upp i morgon igen 04.50. Sen håller vi heeeelg!
3 tidiga dagar på raden, skulle varit i tisdags också.
 
Huvudvärka ab, druckit alldeles för lite vatten idag känner jag.
 
Inget godis än, eller sug heller. Kom igen alla nu, Kämpa kämpa, kan JAG, så kan ni!!!
Ta en frukt, eller en morot. Lite tuggmotstånd. Är jag sugen på något tar jag en finn crisp med ost!! 
 
God natt på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0