Långpromenad trots VAB

Det blev Morbergs kålpudding igår och hans gräddsås till det.
Inget ströbröd eller vetemjöl i maten eller såsen. Kändes så nyttigt och åt bara 1 potatis, mer blomkål i stället.
Bjöd mamma och pappa på middag och den fick bra betyg av alla. Åt även det idag! 
 
 
 
Idag blev det VAB för Lukas hade feber igår kväll, men ingen idag så det blir jobb och dagis i morgon!
 
Fina Paulina kom och hämtade Louise för en heldag med henne.
Så jag och Lukas var ute lite på fm och jag tog en kopp kaffe i solen, underbart!
 
 
Mitt älskade lilla gryn så fin du är!
 
Hoppar över vattenpölar..
 
Sen när Lukas ätit sin lunch så fick en tur i vagnen så mamman kunde rasta sig lite. Hade Jenny med mig!
Solen sken och det var alldeles underbart väder. Bättre än på länge och jag njöt verkligen hela rundan. 7.7 km =)
 
Lövely day!
 
 
Efter promenade blev det lite sen lunch.
 
Bacon och fetaost omelett gjord på grädde och sallad till.
Galet, fruktansvärt gott!
Smälte i munnen och smaklökarna kände lycka!
 
Sen färgade hon håret på mig, DET var verkligen på tiden. TACK för det fina du!
 
Nu är det sängdags och i morgon kväll är det FunkyKidz för Louise och Bodypump för mig. Längtar redan som en tok.
Men först en natts sömn och några timmars jobb!
 
God natt! 
 
 
 


 


 

Kommentarer
Postat av: Helena Aspman

Tänker på er! Kram

2013-03-19 @ 22:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0