Julen varar ända fram till påska

 
Börjar med en dagens; Leggings Gina, Linne Gina, Kofta Ullared
 
En överlycklig kille över att morfar kom och denna gången orkade Lukas leka lite med. Precis som hemma. Måffar och Lukas lek när den är som bäst!
 
Morfar hade köpt ett Pussel med sig med Cars. Spännande :)
 
Lukas fick ett påskägg och ett jättefint kort från en av hans dagisfröken levererat med morfar
Små minifordon, de storgillades kan jag säga!
Tack Christel!
 
Färdigt!
 
Pappa hade även leverans från Mia med familj!
Så snällt och så mycket. Blev Jätteglad och är så tacksam
Känner mig egentligen inte värd allt jag får.
Känns kanske konstigt att jag känner så men nu när Lukas börjar bli bättre känns det inte så jobbigt längre, börjar bli normalt :/
Det är det ju såklart att ligga på sjukhus över huvud taget, men jag har alltid ett glatt yttre och försöker vara positiv och glad så bra det går. Det går ju inte att göra något annat ändå. Sen när man kommer hem och allt lägger sig kommer nog bearbetningen ikapp, när verkligheten slår tll.
Just nu är man mest som i en bubbla!
När jag sen bryter ihop så gör jag verkligen det.

Stort Tack Mia!
 
Lukas fick ritbok och kritor, började dierkt!
 
Här har vi fest varje dag, godis, presenter och härlig stämning.
Lukas fick en klubba och en påse gott och blandat i sitt påskägg och snacka om lycklig kille!!
Öppna mamma, öppna nu!
 
Buddy fick med smaka! Fick en härlig bok också, den ska vi nog ta och läsa i morgon!
 
I mitt påskägg låg detta =)
Snälla söta Mia ♥
 
Hon hade även gjort ett armband till mig!
Sjukt fint och jag älskade det från första stund. Helt i min smak!
Tack för allt Mia.
Blev rörd av den fina kortet du skrivt och jag är stolt att kalla dig min vän!
Beundransvärt på alla de sätt. Jag finner inga ord, blir bara så rörd!
 
Faster Gunilla med familj hade med presenter till oss,
Rena rama julafton detta, men som sagt. Julen varar ända fram till påska.
Tack alla för allt, finner inga ord!
Är bara så tacksam!
 
Nej nu åter till Johan Falk!
Söndag kväll i vanlig ordning :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Yvette Palmér

skicka en kärleksfull Kraaaaam

Svar: Tack Yvette <3 Saknar dig!!! Kramar
Therese

2013-03-24 @ 23:39:57
Postat av: Mia

<3 Vet du min vän, lite nu och då får man faktiskt vad man är värd så njut du bara <3

2013-03-26 @ 17:34:05
Postat av: Evelina Sidenbäck

du skriver att ..."du inte är värd de du får...."... "att de börjar bli normalt..." osv... EXAKT så jag känner när vi är inlagda... speciellt om de börjar närma sig hemgång... samtidigt är inte er o vår vardag normal någonstans. MEN vi kan få den att bli de. <3<3 stor kram

2013-03-26 @ 20:26:55
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0