En dag på Väla Centrum!

Det var enligt mina planer att åka till Väla idag med Jenka för jag skulle ju vara barnfri.
Men blev så besviken på det och bestämde mig för att åka ändå. Jenka följde med och vi hade en fantastisk dag. Gick över förväntan.
Lite bus och kuligheter hände men det hör ju till. Lukas åt bra och skötte sig i vagnen hela tiden och Louise lekte gömme mest överallt. 
 
Började där det viktigaste ärendet fanns. Paradiset, även kallat Panduro.
Ni skulle sett Louise min när hon kom in, i detta hav av pysselsaker.
 
Isglass är gott. Kladdade (spillde rättare sagt) ner hela sig men han var så lycklig att han också fick glass. Inte alla han tål, men isglass går bra! Fick snällt torka vagnen och byta kläder då det var glass mest överallt ;) 
Men det var det värt med en lycklig kille. 
 
Min modetjej =) Bara log inombords åt detta. Kom och visade och gick som modellerna går. Haha. Min underbara prinsessa! 
 
Pannkaksmidddag för Lukas..
 
McDonalds mat för Louise..
 
Kebabtallrik för mig :) Detta kallar jag mat minsann. Orkade inte ens allt. 
 
♥♥♥
 
Ett äkta monster detta! Min lilla prins bus! 
 
Bad hair day!
 
Pysselmaterial för nästan 900 kr så nu ska här påskpysslas minsann! 
 
 
Barnen fick lite mer till sin utklädningslåda. 
 
Blev så KÄR i denna tröjan inne på butik ZARA till Louise. Underbart material och dööösnygg!
 
Lukas fick denna stiliga tröja. Tjock kvalitet och bra priser. Inte mig emot! 
 
Jag själv unnade mig något också, förutom maten då..
En lång lite tunnare skjorta och liite genomskinlig. Sjukt skön!
Blev lite underkläder också när man ändå är på Gina!! 
 
Det var vår dag och väl hemma 19.15 blev det läggdags och lite melodifestivaltittande.
 
TACK för idag fina tant Jenka, du är guld värd ♥ Du är snäll som alltid ställer upp. Gick väldigt bra idag och jag hade aldrig orkat åka dit själv med dom. 
 
Lukas ville inte äta riktigt ikväll så det blev matdropp i 4 timmar nu. 
Kanske inte så konstigt när man suttit i bil och vagn hela dagen och inte lyckats förbränna några kcal och så ska han bara äta mer, nej stackars Lukas.
 
Nu ska jag minsann sova och i morgon ska Louise på barnkalas, spännande. Så morgondagen är också räddad med aktiviteter. 
 
Tjing tjong, långkalsong! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Vi tar en vårtur dit du och jag snart! Ingår glass med i det du itne får äta på 100 dagar? <3 Puss

Svar: För mig ingår glass =) Det är inget beroende jag har, men godis är värre. Tänker ev äta kakor/tårta på kalas om det bjuds. Godis är det svåraste att stå emot och det som framkallar mer sötbegär. GÄRNA en tur dit snart du och jag!!! Mia+Therese mys <3
Therese

2013-03-03 @ 17:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0