Cykelpremiär

Efter en heldag med bus, lek och lunch med fina Caroline och barnen var det dags att vila middag.
Längesen vi sågs och vi hade så mysigt. Lukas fick en jättefin prsent, en sorts pistol som låter, lyser och vibrerar. Han blev jätteglad, gissa hur mina öron känner sig nu..... ;) 
Blev lite enkel lunch bestående av hemmagjord potatismos och fiskpinnar! 
Alla var hungriga efter nån timmes utelek. Solen har ju lyst med sin närvaro idag, sååå skönt vårväder! 
Kastar-alla-saker-på-golvet-för-jag-tänker-inte-vila-middag! ca 14.20 somnade han. Buse där!
 
 
Efter det begav vi oss hem till mormor och morfar för de bjöd in oss på påsklunchresterna från igår. Det tackar man ju inte nej till.
Jag och barnen packade in cyklarna i bilen och efter middagen tog vi ett varv runt kvarteret.
Barnen var överlyckliga och premiären för i år var gjord!  
 
En supermegaglad tjej. Flodis får så klart åka med i cykelkorgen..
Uppps, han glömde hjälmen :/
I denna hastighet kan ju allt hända, håll i dig Flodis!
 
Nej nu ska mina trötta ögon vila sig mot kudden och jag hoppas på en hel natts sömn utan barn som gnisslar tänder/yrar/drömmer/gnäller etc.... 
 
I morgon är det återigen vägningsdags efter 4 veckors uppehåll (omedvetet)
Ny dag, Ny vecka, Ny månad, Nya möjligheter...
 
I morgon ska det minsann traskas en rejäl runda, har mutat måffar som barnvakt (han skulle hit i morgon och lufta elementen och då passade jag på att fråga och han ställer alltid upp så snällt)
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Duktiga de är :)

2013-04-02 @ 07:43:06
URL: http://evelina84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0