Back on track

Huliganen is back on track!
Ja han är sig mer lik och snackar med "Molgan" och det riktigt lyser bus i ögonen på honom.
Underbart att se ♥
 
Nu väntar vi på Jenny och Paulina som kommer snart. Som jag saknar alla er där "hemma"..
Längtar tills jag kan hem och laga en riktigt god fredag/lördagsmiddag alltså och ta ett glas vin till det och hålla helgmys..
 
Här snöar det så smått men tur jag sitter här inne och slipper bli berörd av det.
 
Har en del agressioner (på en viss person) som jag ska slänga ur mig här senare idag..
 
På återseende!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tant Enka

Åhh vad vi väntar spänt på nästa inlägg, jobbigare än att vänta på nästa veckas avsnitt av DICTE.... Mohaha! !

2013-03-21 @ 12:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0