Stolt

Jag är SÅ stolt att kunna kalla denna mannen för min!
Jag är kär och galen i dig Thorbjörn ♥
Nu vet jag hur äkta kärlek känns. En känsla jag endast haft i mina drömmar innan.
Jag är den lyckligaste på jorden!
Hade en underbar helg i Karlshamn tillsammans, man har sett många fina platser och upplevt många härliga stunder! Livet är underbart ♥
 
I går kväll kom yrvädret och hans syster hem. Som jag längtat och denna hulligan fick jag till slut lite mys med efter allt härjande! 
Vad stor han har blivit (tycker man på bara 3 dagar) 
Älskar mina barn så in i bombens ♥
 
Avslutade helgen med en löprunda vid halv tio tiden igår kväll, blev 6.2 km
Hade tonvis med positiv energi och behövde utlopp för det. 
Men kände naturligtvis av knät idag :( Skit också!
Nu har det lagt sig och jag får nog pausa några dagar nu! 
 
Idag har det jobbats och nu väntar det 2 lediga dagar framför oss, och jag och Louise har egentid i morgon och ska förbereda och fixa inför hennes barnkalas i helgen! 
 
SÅ SANT!
 

Kommentarer
Postat av: Rogero

Hej!
Vad glad jag blir för din skull att du funnit en Hjärtevän,hoppas att det funkar!!!!

2013-06-24 @ 23:35:56
Postat av: Hannah

Dom bästa heter Torbjörn ;)
Firar fem år nu i sommar med min underbara sambo Torbjörn
Härligt att du mår så bra nu och hittat en bra tillvaro med livet och allt det innebär! Kommer nog bli en tippen sommar ;)
Kram kram

2013-06-25 @ 00:17:29
Postat av: Helen

Underbart att höra önskar dej all lycka.Vi får höras en dag.Kram ♥♥♥♥

2013-06-25 @ 09:31:32
Postat av: Julia

Glädjer mig att du funnit kärleken therese! ❤

2013-07-01 @ 23:44:31
URL: http://www.juliaarvidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0