Midsommar!

Ja i år har jag nog firat midsommar på det tråkigaste sätt man kan.
 
Dagen började med en sväng till gymmet idag.
Skulle klippt gräsmattan med vädret var inte överrens med mig, det regnade och åskade lite. 
Men gymmet passade bättre :)
 
Senare bjöd mamma och pappa på midsommarmat. Mmm, vad gott.
Brukar äta lax eller köttbullar till men de hade bara matjessill.
Kan äta lite och försöker lära mig äta det. Helt ok faktiskt. Är nog en vanesak, men kommer definitivt äta det igen! Och naturligtvis jorgdubbar med grädde och glass nån timme senare.. Mmmm
 
Men innan glassen tog jag mig friheten att sola en stund mellan alla mörka moln som svepte över..
 
Lite färg har jag fått minsann :)
 
Sen åkte jag hem och storstädade huset.
Städat undan på tomten inför morgondagens gräsklippning och hoppas banne mig vädret är på min sida för annars lär det vara åker här innan jag kan klippa det..
Tvättat och diskat och ja gud vet allt.
Men det är sååå skönt att ha det gjort.
Vare sig det är midsommar eller inte så behövdes det göras!  
Passa på när man är både barnfri och ledig. Händer typ aldrig så det var bara att göra det.
 
Nu sitter jag här och mitt fotbad är klart. Ska fila, smörja och måla dem fina innan jag "slänger in handduken" 
I morgon är en spännande dag.. Soooom jag längtar ♥
 
Hoppas ni alla där ute har haft en underbar midsommarafton och glöm nu inte blommorna under kudden tjejer!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0