Fyndat!

Efter jobbet igår så åkte jag och Louise till stan för att handla till mamman i familjen.
Inte ofta det hinns med och nu banne mig unnade jag mig lite!
Blev en ny bikini.. bjuder på denna hudvänliga bild :/
Holy & White från Lindex
Extra bra var det att de hade 20 % på badkläder, ja man tackar :)
 
Nya träningskläder
Soc byxor från Stadium. Supersköna och 100 kr rabatt.
Nike linne, dryfit från Teamsportia, underbar kvalite och skönare får man leta efter. Även det 100 kr rabatt.
Nu jäklar ska det tränas hårt!!!
 
Även lite underkläder inhandlades. En nöjd Therese körde från stan efter 2 timmar. Snacka om fredagsmys :)
 
Förberedelserna inför Louise barnkalas i morgon är klara, nu väntar sängen och imorgon är det 12 barn som ska roas under 3.5 timme :)
Jag älskar det!!!! 
 
God natt 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0