Dagens x 3

Dagens outfit:
Jeans HM, Linne Gina, Top Indiska
 
Dagens Hyss
Smaksigt.... Nej det är inte marmelad
 
Ätit upp Louise läppglans....
Man kan alltså inte diska i lugn och ro
Först blev jag lite smått irriterad och sa att så gör man ju inte..
Sen log hjärtat lite och jag skrattad inombords. Det såg ju aningen gulligt ut samtidigt när han kommer tuggande på detta!
Min lilla flickpojk. Rosa, kjol och läppglans som intresse. Vad ska det bli av denna man??
 
Jag köpte ett sminkbord av min jobbarkompis igår till Louise. Hon var så glad över det och la i sina lipsyl, läppglans och läppstift i den.. 
Sen kom dagen jag väntat på... När Lukas hittar detta...
Magkänslan stämde än en gång...
 
Dagens kvällsaktivitet:
Middagen nere, disken klar och nu är det mys som gäller!
Madickenkväll alla vi tre tillsammans.
Vad passar bättre när det regnar ute än filmmys?!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0