Barnkalas

Idag var stunden kommen.
Louise efterlängtade barnkalas.
Lika dåligt väder som förra året, regn och blåst, men tur då att vi har stort hus så vi kan vara inne :)
Så mysigt och roligt det var. 3.5 timme var precis lagom för paketöppning, mat, lek, fika, lek och fiskedamm.
Jag njöt massor och det var inte ens jobbigt! Trivs som bäst när det är fullt hus!
 
 
Tack i mängder fina Mia för hjälpen både före, under och efter kalaset! 
Hur skulle jag överleva utan dig?! STOR KRAM ♥
 
 
Lite bilder kommer här! 
 
 
 
Helt underbart!! Jag bara älskar barnkalas!!!
 
Dans-stop!
 
Ni skulle sett barnens ögon när jag tände isfacklorna! Många wow, vad häftigt och de flesta ögonen var på väg att ramla ut! Riktigt häftigt och 12 väldigt spända och nyfikna barn!
 
 
Hela havet stormar
 
 
En underbar dag och kalaset gick galant!
Det bjöds på plättar med grädde och sylt till lunch och marrängsuiss och chokladbollar till fika.
Hade nog stekt ca 150 plättar, hahaha
Det här med och beräkna alltså (alltid mängder över), fick mååånga över! 
Tror jag gått och småätit plättar mest hela dagen.. Men det är ju dödligt gott ;)
 
8 arbetspass på 2 veckor kvar, Sen håller vi ledigt i 4 veckor!
 
God natt på er! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0