Uppdatering och massa kärlek!

Ja som ni kanske läst är jag kär och lycklig nu, och det är viktigare än att blogga!
Men jag har inte glömt er, det kommer små uppdateringar när tid och lust finnes!
Kul att få skriva av sig och även få visa upp min fina man, som jag är så stolt över att vara tillsammans med!
 
I fredags den 5 Juli, var ingen vanlig dag, för det var Lukas födelsedag!
Tiden går så fort och min lilla buse börjar bli stor nu! 
Humör har han också fått vid 3 års ålder! :)
 
Lukas goda frukost; kräm, ägg och frukt!
När vi kom upp och sjöng satt denna nakenfis i sängen redan vaken!
 
Glad över sina paket! 
 
Lite hopp i mammas säng fick det bli. Jag menar födelsedagar infaller inte så ofta, så lite bus får man ha!
 
Det finaste (en av dom) man har klättrar själv upp på bordet!
 
Jag jobbade kväll men vi firade och busade med honom hela dagen. Jag, Jennica och Louise!
En riktig mysfredag!
 
Jag spenderade lördagen med ett härligt gäng!
Jag, Jennica, Malin och våra män :)
Vi satt på Malins och Tues båt vid hamnen och hade sååå trevligt! 
En underbar parkväll!
Redo för kvällen 
Jennica, Malin och jag!
 
Massa kärlek fanns det på denna båt ♥
Jag är verkligen precis så lycklig som det ser ut :)
 
I måndags då sommarhettan kommit till Arkelstorp följde jag och barnen med Mia och barnen till badet för en em där!
Min underbart söta prinsessa ♥
 
Vattendjur med slick :)
 
Mer vild än tam och var i vattnet konstant i 2 timmar. Vägrade gå upp. Han hoppade själv i mellanbassängen och klättrade upp. Denna glädje är svår att beskriva. 
Glada barn, glad mamma!
 
Jag jobbade som sagt på brännan!
 
Färgglada badgänget ;)
Inte konstigt Lukas gillar rosa och tjejsaker. Bara flickor runtomkring honom!!
 
På kvällen blev det grillat hos Mia och Fredrik.
Måste säga att han är modig som tar sig på att ha 4 vildar uppe på ställningen!
Men de hade roligt och det är det viktigaste!
 

 
2 underbara bilder jag tog häromdagen.
 
 
Jag och älsklingen tog oss en löprunda igårkväll, riktigt skönt var det!
 
Idag hade jag och Louise egentid, blev en tur till stan för inhandling till Lukas kalas på lördag!
 
Coolaste bruden ever. Och hon är min!!
Så stolt att vara mamma till henne, denna fantastiska hjälpreda!
En heldag i stan hon och jag! 
 
Efter denna arbetskväll för mig, var Lukas inte helt okej, enligt mamma och dagis. 
Återstår att se i morgon bitti..
 
I mitten av detta inlägg pep Lukas matdropp som var klart, kommer upp och känner redan i trappan att det luktar sondmat.. Tvi...
Om det bara hade läckt lite hade det varit lugnt, men NEJ då, då har ballongen till knappen spruckit och den var ute. Så allt hade naturligtvis läckt ut i sängen.. Phu!
Hålet var aningen mindre och min panikkänsla började komma ifatt mig. Inte igen, inte igen!!!
Tog ner honom och tur att jag alltid har en ny knapp hemma, fick jag trycka i den och han skrek, stackaren. Var redan lite motstånd. Åh vad ledsen jag blev för hans skull. Han kommer bara känna negativt till knappen med allt som hänt med den. 
Renbädd och tvätt mitt i natten. Jag ska jobba i morgon bitti, upp 05.20. Zzzzz
SISTA DAGEN INNAN 4 VECKORS SEMESTER VÄNTAR!!!!!
Så god natt på er!
 
 
Åh vad jag älskar dig Thorbjörn, av hela mitt hjärta ♥
Denna man, han är precis allt det jag sökt efter och är helt underbar på alla sätt. 
Jag är så stolt att kunna kalla honom MIN!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rogero

Hallo!
Njut av denna känsla som du har inom dig nu Therese,du om någon är verkligen värd detta!!!!
Ha en bra sommar tillsammans med din kärlek o dina fina barn.

Svar: Hej hej! Tack så himla mycket, det värmer att höra! Detsamma önskar jag dig/er. Kram
Therese

2013-07-12 @ 05:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0