BILDBOMB

2:a av 4 veckors semester är förbrukade.
Känns helt fantastiskt och jag/vi har hunnit med massor vill jag lova!
Vädret har verkligen varit på min sida. Och hoppas bara att de nästkommande 2 veckorna innefattar lika härligt väder!
 
N¨väl, har som sagt semestrat även från bloggandet! Känns skönt men har ändå tänkt mycket på vad jag ska skriva då och då... 
Ni får en rejäl bildbomb och lite smått berättat vad som hänt halvvägs på semestern!
 
Började med förra helgen, då åkte jag till Tobbe för att spendera helge där och för första gången gå på Östersjöfestivalen! Trots att jag var dunderförkyld!
Lukas var hos stödfamiljen och min snälla mormor passade Louise.
 
 
Jag, Anna-Lena och Hanneh
 
Två väldigt roliga kvällar med trevligt folk och vilken underbar festival, rekommenderar den verkligen!
 
Vi spenderade tid vid deras stuga, såååå mysigt och perfekt att kunna bada intill!
 
Älskar denna bilden! Lyckligare kan man inte bli!
Jag är så kär i denna man att jag fattas ord!
Älskar dig Thorbjörn mer än det går att beskriva ♥
 
Ljuvliga blomster!
 
 
Inhandlat lite nya kläder har det hunnits med!
Blev väldigt nöjd!
 

På måndagen lämnade jag barnen hos deras pappa och på em begav jag mig återigen mot Karlshamn. Gud vad vackert det är där! 
Vi gick längs strandpromenaden och fick många fina bilder från den, visar er här!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Stannade till torsdag fm och under dessa dagarna innebar det det lite träning, mycket bad, mycket sol, mycket avslappning (powernaps typ hela dagarna :D haha)
Precis som det ska vara på semestern. har nog aldrig varit så avslappnad som jag varit dessa dagarna, riktigt varvat ner och njutit av nuet. Ingen stress och inga måsten.
Total LYX!!!
 
På onsdagkvällen packade vi lite och åkte till en sjö för att grilla lite korv. 
Kanske kan tyckas simpelt, men det var såå mysigt och rogivande.
Dessa småsakerna man gör tillsammans är guldvärda.
Sen att vi här konstaterade att vi båda är korvälskare var ju bara lite extra festligt!
 
 
 
 
 
Som sagt, brännan har man jobbat lite på.. Ser stor skillnad, så brun som jag är detta året, vet jag knappt sist när jag var!
 
På torsdagkvällen efter att barnen kommit hem så luktar Lukas urin väldigt syrligt.. (blir så trött)
Så det vara bara att ringa CSK och meddela att vi kommer in för glucosdropp.
Så 12 timmars dropp över natten fick det bli och vi kom hem i fre fm igen. Tack och lov!!
Vill helst inte spendera min semester på sjukhus!!!
 
 
Igår morse fick det bli massa morgonmys med mina saknade små älsklingar. 
 
Louise klädde sig själv igår. 
Vill då även poängtera att det var 25 grader ute och kvavare än i en bastu..
Hmmm, så snygg alltså!
 

 
Igår kväll kom årets happening.. haha
Nej men jo lite, Lasse Stefanz spelade i Värestorp!
Jag hade förfest och barnen sov hos världens bästa mormor och morfar!
 
Även denna klännignen inhandlade jag i veckan! 
Så skön och jag trivs kanon i den. Kul när man hittar något man inte brukar se eller ens titta efter, för att sen prova och märka att det var fantastiskt! 
 
Tjejligan!
 
Ja roligt hade vi minsann tjejer!
Ann-Louise, Jenny, Jag och Henny ♥
Vilken fantastisk kväll!
 
Jag och Jenny
 
Jag och Ann-Louise
Fyllebild!!!!
JAG ÄLSKAR DIG ♥
 
Hade en underbar kväll med vänner och älsklingen!
Så lyckat på alla sätt!
 
 
Barnen hade haft toppen hos mormor och morfar!
Cyklat till affären och lekt massor.
Här kladdas det med gatkritor och vatten medans morfar lagade middag.
Han bjöd oss på middag då mamma/mormor jobbade ikväll.
Louise och morfar gjorde biffsmet och hon var så stolt.
Vekrligen en engegerad morfar!
Man blir så glad ända in i djupaste själen när allt bara fungerar så bra!
 
 
Nu ska jag ta mina ögonlock och snusa kudden, det behövs efter föregånde natts 3 timmars sömn... Zzzzzz
 
Här fick ni en liten uppdatering, god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0