Omgång nr. 2

Louise har mått lite illa idag från och till och ikväll kom det... Kräkte massor, stackare.
Skönt att hon kände av det och att vi hann gå in på toaletten. Känns bäst att ha det där inne!
Lukas hade diarré senast i em en gång sen inget mer och jag hoppas hans är över.
VÄLDIGT mild form av maginfluensa får jag säga.. dessutom för hans skull då han kan riskera att bli jättedålig.
 
Som sagt har jag kännt mig lite lustig i kroppen och bubblig i magen och jag vill verkligen INTE ha detta. 
Vem i herrans namn ska då ta hand om barnen?
Jag får inte, jag kan inte, jag VILL inte bli sjuk!!
 
Det blir lite bildlösa inlägg, kräk och bajs är inget roligt och något mer än så händer inte här :/
 
Trevlig söndag kväll på er! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0