Nyårsafton 2012-2013

Sista timmarna 2012 och ynka halvtimmen in på det nya året spenderade jag och barnen med Caroline och hennes barn.
Jag hade lagat 3 rätters meny och humöret var på topp.
Vädret kunde dock varit bättre men vad gör man.
En härlig kväll i goda vänners lag!
Tack för allt fina ni!
 
Fördrinkarna
Dukningen
 
Det finaste jag har är NI två ♥
Magiskt vackra och stiliga
Förrätt; Laxröra med lime och dill
Jättegod!
Barnen fick smörstekta stjärnmackor med ost, leverpastej och prickig korv
Lukas fick smörstekt stjärnmacka med pickels
Kärlek när den är som bäst ♥
My handsome prince ♥
Tuggar för fullt, därav minen ;)
The partyhatt is on!
Söta William
Fina Isa
Huvudrätt; Fläsfilégratäng med ris och sallad
Oerhört gott!
Lite mys mellan varven
Efterrätt; Vaniljpannacotta med skogsbärskaramell
Ljuvlig, galet, enormt god!
Älskar denna bilden.
Glädjen smittar av sig, mina fina barn! 
Go och glad för det mesta!
Gott nytt år säger vi från Arkelstorp! 
Det regnade och blåste så barnen ville inte gärna titta upp, men vi bjuder på det! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0