Längesedan

Ja nu var det ett tag sen vi var inlagda på CSK. Men nu är vi här.
Barnen kom hem igår och som vanligt luktar urinen mycket. Mer än det gjort på länge.
Gav proteinfri gröt och kopplade matdropp inatt men det luktade likadant i morse :(
Åkte till CSK gör provragning och jag bad dem kolla ketoner. Jodå 4.3. Aldrig varit så höga innan. 
 
Snälla mamma tog sin rast på jobbet och hem och packade ihop alla mediciner och papper m.m
Sen kom pappa in med det.
Tusen Tack, vad skulle jag gjort utan min familj...
 
Precis ätit lite och ska göra Lukas sällskap..
Ketonerna hade nu gått ner till 0.1. Perfekt, glucosdropp är en bra uppfinning minsann. 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas han kryar på sig:)! har precis börjat följa din
Din blogg kan du inte berätta lite mer om vilken sjukdom
din son har? Om det är okej då förstås bara lite
Nyfiken:) kram

2013-01-09 @ 23:25:11
Postat av: Anonym

Hej therese! Ett tag sen nu:-( varför åker blir ketonervärdet höjt, beror det på att han ätit fel sorts mat eller fel mängd eller nått annat?
Tänker ofta på dig på hur stark du är. Säkert svag i många läge men du fixar alltid det och jag hoppas du växer varje gång du är tillbaka. Du tar dig alltid tillbaka och det är för att du är stark och orkar hålla i alla trådar. Du är en jäkla kämpe!!!
Kram anna (millas mamma)

2013-01-10 @ 12:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0