Herr Diarré

Vi tog lite prover igår och alla var bra (så skönt) så vi fick åka hem.
Kändes ganska bra då han var så pigg.
Bajsade 6-7 gånger på sjukhuset och även på golvet. Ja som vanligt åkte blöjan av konstant!!!
Var hemma vid åtta igår kväll och det var lite kräk så jag kopplade matdropp i natt.
 
Vaknade 07.45 av ett värre "slörpande skott" än jag nånsin varit om. 
Sprutbajs AB och gick igenom allt. Kräkte även då.
Rakt in i duschen och starta mer tvätt, dessa mängder av tvätt alltså.
 
Jag känner mig lite trött och lustig. Bara inte är något på gång. Tvi!!
 
Lukas åt lunch och mormor kom med proviva blåbär. Han drack 1 dl rakt upp och ner. Så bra och han tyckte det var jättegott!! 
 
Nu sover han och jag och Louise slappar i soffan med film. Längtar till i em då jag ska göra lite ris a la malta. Mums! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0