Helt klart värt det!

Kom i säng vid tre i natt..
Och NEJ, jag festade inte, jo på kompismys :)
Hade min fina vän Ann-Louise på besök. Middag, efterätt, gottis och massa härligt, behövligt prat. 
Man träffas så sällan och har då helt plötsligt massor att prata om.
och TACKA vet jag att jag la ner facebook.
Roligare att umgås utan att reda veta allt vad som händer i allas liv.
En fantastisk kväll.
Tack älskade du ♥
 
Barnen hade mys i myshörnan!
Storasyster läste saga för lillebror =)
 
Vi åt tacopaj!
 
Louise fixade kvällsfikan!
Hon var så duktig, men råkade slinta och skära sig i fingret.
Fruktsallad och glass blev det! Mumsigt! 
 
När barnen lagt sig hade vi vuxentid bara vi två.
Pratade och glömde bort tid och rum!
Laaagom trött i morde när man skulle upp 07.30. Gick nog upp en timme senare.
Men det var helt klart värt det!
Nu är man pigg och ska satsa på att lägga mig tidigt ikväll! 
 
Louise var på 5 års kalas idag. Min otroligt fina prinsessa!
 
Lukas ville med på kalas, men fick nöja sig med mammabus!
Busat hela fm och han var nog nöjd ;)
 
Louise hade Mathilda med sig hem och de leker fortfarande. Härligt!
Jag ska snart börja på maten för senare kommer Mathildas mamma och bror på middag! 
 
Härlig söndag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0