Alltid händer det något!

Har tappat bloggandet lite, men ska försöka komma igen.
Som sagt åkte vi till sjukhuset igen i måndags för provtagning i vanlig ordning.
 
Myser med en hängig liten kille som precis kräkt pga att han fått natrium (salt) Illamående och kräkningar är vanligt och Lukas behöver oftast extra natrium när han har höga aminosyror, då för att minska hjärnödemsrisken . 
Hemma igen i tisdags em med en vanlig busig kille igen!
 
Lite morgonmys i onsdags morse innan dagis är aldrig fel ♥
 
Igår när jag hämtade 16.30 så precis när vi skulle gå så ramlar han och slår i överläppen i rutschkanan på dagis så det blöder lite.
Inte hela världen egentligen, alla barn slår sig.
MEN till skillnad från alla andra så blir Lukas oftast så ledsen att han kräker (är ju lättkräkt i sin sjukdom)
Så när vi kommer ut i hallen så hände det jag redan visste skulle hända... Han kräkte en kaskad rakt ut i hallen på dagis.. Det är så tröttsamt, hem och ge extra mat osv.
IDAG mina läsare, hände nästa sak.
Precis innan jag kom 16.30 så hade barnen busat och Lukas hade tagit sats från ena sidan väggen bort och skulle springa in i kojan (vilket består av ett bord med en stor filt över som funnits i evigheter)
Han hade kommit i full karriär och smällt pannan rakt i kanten på bordet.
Nemen goddag Bulan!
 
Får väl se vad som händer i morgon..
 
Jag har varit på gymmet idag och tränat lite och även veckohandlat på Maxi.
Fyndade lite blöjor.
3 pack libero för 199 kr!
 
Skrivit veckomatsedel för kommande vecka.
Har tänkt på det länge och var ganska duktig ett tag men sen rann det ut.
Allt blir bara så mycket enklare när man vet vad man ska ha.
Ska även laga mer när jag gör och sen frysa in.
Ska bli duktig nu minsann!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0