Välkommen

Välkommen.. Kära förkylning
Aaaaatjooooooo
 
Ja.. nyst har jag gjort 20-30 gånger idag. 
Gått jättebra på jobbet :) utöver nysningarna
Känner mig genomförkyld och är väl inget mot vad jag lär känna mig i morgon bitti.
 
Hämtade Lukas på dagis och hem och lagade korvgryta och ris som jag bjöd syster/moster Helene och Louise på när de kom.
Louise hade saknat mig och velat hem till mig..
Men det gick över och de hade haft skoj på badhuset! 
Så glad för hennes skull, tack älskade syster och Emil för att ni passade mitt hjärta! 
 
Kändes märkligt att bara hämta Lukas och han undrade hela tiden var Louise var..
Så liiite saknade han nog allt henne.
 
Barnen sover, disken är klar, allt är upplockat, näsan är igentäppt, kallt är här och elda kan jag inte för sotaren kommer tidigt i morgon bitti.
Så i morgon bitti är det värmeljus a la massor som ska tändas om vi inte ska få kallbrand ;)
 
Välkommen till min tisdagkväll som nu är över..
 
Sängläge nu, laddar inför 9 timmars sömn. Klockan ringer 07.15.. 
Sömn är den bästa medicinen mot det mesta; viktnedgång, hälsa, förkylning, välbefinnande ja och mycket mer...
Så hoppas tv:mys och väljer sängmys! God natt!
 
 
Lukas i morse.
Lite soffhäng framför barnkanalen innan dagis. 
Skön stajl grabben ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0