Oh happy day!

Började denna lördag med jobb 7-13
Perfekt pass en lördag, begav mig vidare mot gymmet efteråt!
 
Köttade i ca 2 timmar och 15 min.
Så såg mitt träningspass ut idag. För er som är nyfikna ;)
2.5 min snabb uppvärmning på cross trainer
1 bicepsövning hantlar varannan arm  20 x 4
1 triceps 12 x 4
1 axel 12 x 4
3 rygg 12 x 4
4 mage, 20 x 4 & 12 x 4
plankan 1 gång och situps, först 15 pulsa uppåt, sen 20 sneda och till sist 30 snabba raka
5 ben 12 x 4, 15 x 4, 10 x 3
10 armhävningar på knä
Avslutade med 15 min fettförbränning på trappmaskinen!
 
Ett bra pass tycker jag och jag kände mig nöjd! 
Sån skön känsla i kroppen när man frigjort massa endorfiner :)
 
Sen inom maxi och handla lite nödvändigt gott...
 
Sen hem och äta och städa lite och framförallt elda, här var kallllllt.
 
Sen begav jag mig till pappa för lördagsmys. Mamma jobbade.
Helene kom också, mysigt med familjemys ♥
 
Vi gjorde varma mackor och tittade på melodifestivalen.
Ett glas vitt blev det visst också!
 
Skrattade massor till Sean Banan, hatar honom egentligen men detta nummret var faktiskt roligt.
Christer Turkman, tillfälligt bananbrott... skrattar fortfarande..
En riktig showartist, kanske dock inte hör hemma i melodifestivalen men jag hade roligt i alla fall.
Tyckte mycket om Erik Segerstedt och Tone Damli. Felicia Olsson var också bra!
 
En mycket härlig kväll med god mat och massa skratt, Jag älskar min familj ♥
 
Köpte denna fina idag.
Har inte rört en bit, trots jag velat smaka.
Men var inte riktigt sugen och hade jag tagit 1 bit hade jag nästan inte kunnat sluta ;)
 
Hade mig min unnardag i torsdags när jag krängde massa kinasnacks. Så det blev inget godis varken igår eller idag.
Känner mig duktig faktiskt! 
 
Sparar mig denna till kommande nödsituationer. Sånna kommer hela tiden och det är bäst att ha hemma..
Denna smaksensation får INTE försvinna igen!!
 
Bjuder på en härlig bild som Louise ritade i veckan.
Ritade av sin pappa och snoppen var väldigt viktig.. haha, ja denna unge!
 
 
Nej nu mina vänner slänger jag in kavajen höll jag på att säga, men menar att jag slänger in handduken, eller varför inte.. Nu går jag och lägger mig på klarspråk
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline L

Vad duktig du är vännen som tränar och tänker på vikten ;) Härlig dag du hade ;) kram

2013-02-10 @ 17:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0