Mys, lek och jobb

Vi börjademorgonen med MYS i massor!!
Älskar dig min lilla filur. Så mycket hyss det lyser i dina ögon. 
Mammas älskade lilla prins Bus!
 
 
Jag är hel med mina ♥ vid vars en sida om mig!!
 
Det var hyffsat väder idag så vi begav oss i fm till stora lekplatsen i byn för lite lek innan dagis och jobb..
 
 
 
 
 
 
 
Sen blev det dagis för barnen och jag hem och duschade och åt lunch.
Bredvidgång 13-22 även idag. Gick kanon, känns bra!
 
Möte i morgon och börjar på "riktigt" på fredag kväll.
Det känns att man är på ny arbetsplats, massa nytt att lära sig och komma ihåg.. 
 
Snälla mormor och morfar har hämtat och passat barnen 2 kvällar på rad nu. 
 
Haft en härlig fm med mina fina barn och tidigt i morgon bitti väntas det mer snö.. Hoppas hoppas så vi kan göra en snögubbe nångång. Barnen längtar, och jag med dom ;)
 
God natt, nu är det läggdags banne mig.
I morgon börjar ÄNTLIGEN Funky Kidz. (Jag och Louise har egentid ♥)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0