Lotta!

 
Barnen fick en gemensam present idag.
Vi försöker samla alla Astrid Lindgrenfilmerna, har bara några få, men jag fullkomligt älskar Astrid Lindgren.
 
Tycker det är lite överskattat att ge massa presenter till barnen bara för att det är en speciell dag. 
Vi bakade och de fick en film, lagom enkelt.
Jag älskar mina barn, vänner och familj 365 dagar om året så varför ge just idag?
Det blir mer speciellt om man ger det vilken dag som, då är det lite extra tanke bakom.
Nu ger man ju bara för att det är den dagen och folk känner sig tvungna m.m 
 
Ibland ger jag också men tycker ändå det är lite överdrivet ibland.
Jag hade blivit mer glad över att få något en helt vanlig dag när man minst anar det. Många förväntar sig nog att  få något en dag som denna!
 
Nog om denna dagens titel...
 
Jag känner mig hes, lite ont ovanför/bakom vänster öga, lite småont i nacke och axlar. 
Lukas hade lite feber ikväll och Louise är som vanligt.
Om alla är friska i morgon tänkte vi bege oss mot lekplatsen i byn och rasta av oss lite.
Både baciller och Louise är jätterastlös av att ha varit inne en hel dag pga Lukas. 
 
Fredagsmys är det bästa som finns, hoppas alla vaknar pigga, glada, friska och fulla med energi att spendera en härlig fredag med. 
 
God natt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0