En söndag!

 
Dagen började med frukost och sen en timmes rask promenad!
Vaniljte med honung var medicin för halsen må jag säga!
Dundergott dessutom ;)
 
Morfar kom och hämtade Louise helt ovanätandes och de gick hem till dom. 
De skulle ha lite egentid innan jag och Lukas också skulle dit på bad och söndagsmiddag!
Så härligt och man blir så glad för de små överraskningarna som sker, och Louise blev jätteglad! 
 
Det mesta av vattnet vill jag meddela, stannade INTE i badkaret..
Eftersom vi inte har badkar hemma blir de helt överlyckliga när det är baddags hos mormor och morfar.
Vattendjur är de båda två!
Min egna lilla skumtomte!
 
Myser med en nybadad och febrig son. Blir VAB även i morgon, undrar när detta ska ge med sig, ingen hög feber men ändå!
 
Familjemys ♥ ♥ 
Pappa hade lagat helstekt kyckling i stekpåse, supergott och nyttigt. Potatis och sås till det!
Perfekt söndagsmeny!
 
Morfar avslutade kvällen med god natt saga!
 
Hemma blev det mys framör Johan Falk och hade fina Jenny på besök. Hon hade med sig en dessert; kesella med nötter, kakao och vaniljsocker. Aningen besk för min smak.. Men Tack ändå!
 
Nu ska jag sova och vågen står redo för i morgon!
God natt på er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0