Ätarhelg

Summering av denna helgen.
 
Det hade gått bra för Lukas att sova borta, saknar tydligen inte mig ett dugg (hur ska man ta det? både positivt och negativt antar jag ;) )
Dock vaknade han ett tag efter han somnat för natten och kräkte ner allt och hade varit lös i magen.
hmm, mina tankar började koka på jobbet. 
Jag kunde ju inte koppla dropp och det är bara jag som kan det ännu..
Blev lite orosmoment där men han hade somnat och fick lite sondat för hand.
De hade varit i Vångabacken och provat skidor.. Så härligt, men han tyckte det var jobbigt, ville knappt inte åka pulka heller.
Helt faschinerad i sin nya kompis (sonen i stödfamiljen som är 10 tror jag)
De hade varit där idag med så friskluft har han fått utan dess like ;)
 
Louise har haft mys med morfar, bakat bröd och lagat köttfärslimpa.
De hade varit på lekplatsen och hon fick åka lite lastbil med honom.
 
Massa skoj på vars ett håll!
 
Jag fick soverbjudande hos mamma och pappa igår så jag sov där och fick frukost serverad i morse.
Inte alls fel. Har inte sovit "hemma" på jag vet inte när..
Dock inte så skönt på en soffa, men det gick!
 
Idag har jag jobbat, hämtat barnen, åt rester från köttfärslimpan till middag, duschat barnen, packat upp, diskat, förberett inför morgondagen, lagat omelett till lunchen på jobbet imorgon, duschat själv och landade till slut en halvtimme framför Johan Falk med lite gottigheter.
 
2 nyheter för mig. Gott med kiwismak, men kunde smakat liiite mer. Popcornen var inte som jag väntade mig. Goda men aningen för söta! Tryckte dock in x antal i munnen ändå!!
 
Är sötsugen så det heter duga och och jag har INGEN karaktär just nu.
Usch vad gnälligt allt blev nu då!
 
Men denna helgen har minsann varit en riktigt ätarhelg..
Hur hittar man karaktär och inspiration?
Ser bara hur jobbigt allting är just nu. Usch och Tvi för att vara mig i detta nu!
 
Ska sova nu och vakna till en ny dag i morgon.
 
Hörde vårfågelkvitter i går morse!!
Ett stort vårtecken :)
 
Hoppas ni haft en bra söndag där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0