Lund, Ullared, VAB, dansuppvisning och Adventsmys!

Det kan man sammanfatta förra veckans händelser!!
 
I tisdags var det dags för läkar och dietistbesök i Lund. Andreas följde med mig och Lukas. Skönt med sällskap och det är drygt att köra hela vägen dit och hem själv!
Hemma senare på kvällen och jag lämnade barnen hos mamma och pappa och åkte snabbt och tränade tabata.
Barnen skulle sova hos mormor och morfar, för i onsdags begav oss jag och min fina vän Mia till Ullared för att spendera lite pengar!
Hittade det mesta ohoch det blev verkligen en heldag. Åkte hemifrån 06.30 och var hemma 22.00
Fantastiskt roligt och mysigt hade vi. Många skratt och så mycket glädje man kan ha med denna människa!
Tusen tack Mia för en magisk dag.!
Torsdag och fredag blev VAB då Lukas värde från i tisdags morse var höga så det blev ändring av mat och medicin. han var förkyld och maten gick trögt. Kunde vara en infektion på G. Men hemma blev vi.
 
I fredags kväll hade Louise och Thindra dansuppvisning med Funky Kidz, cowboys var deras tema.
Tjejerna var oerhört duktig och gjorde det så bra.
Både jag och Jenny fick tårar i ögonen av stolthet ♥
Jag, Andreas och mamma var med och tittade och även från hennes pappas sida!
Många som hejjade på henne så hon var glad.
Morfar var hemma med Lukas då han inte var helt bra!
 
 
I fredags kväll hade jag och Andreas lite pyssel framför oss :)
Fint blev det!!
Ni skulle sett ögonen på barnen i söndags morse..
TOMTEN har varit här i natt... :)
 
I helgen har det städats och adventspyntat här och blivit fint.
Inte hänt så mycket så barnen har blivit lite smått rastlösa.
De har trotsat något hemskt mot mig. 
Andreas har varit här hela helgen och allt fungerar jättebra förutom att barnen bråkar, slåss, skriker, är nosiga och trotsar mot varandra och framförallt mig.
Vi skulle bakat pepparkakor i söndags kväll men så blev det inte. Inte efter deras beteende och jag tappade lusten helt enkelt!!
Louise till och med blev utan chokladkalenderbit igår pga sitt beteende.
Jag känner mig som världens sämsta mamma.
jag skäller, skriker, gapar och tjajtar hela tiden!!
Mitt tålamod är slut!!
Kan man köpa det någonstans??
 
I alla fall var Andreas så snäll och höll ställningarna så jag kunde ut och springa en runda i söndags kväll.
Längesen jag sprang och kände bara att jag behövde rensa huvudet!
 Riktigt skönt var det och hade jag inte fått ont i foten kunde jag sprungit längre...
Det är fantastiskt vad bra man mår efter man har tränat!
Man blir så glad och positiv!
 
 
 Lite fina bilder från helgen:
Jag är Zlatan!
har ett stort Zlatan fan här hemma och nu har vi introducerat Zlatan-toffsen och ingen är stoltare än Herr Lukas själv!
Vi hade frukostmys med Mia och barnen i fredags!
Utklädning gillas :D 
 
Jag undrar om det är Olle Jönsson eller Peter Chriss som Lukas försöker ta efter :)
I vilket fall så har han en lovande framtid som trummis!!
 
Hungrig?! Haha
 
Nu är det strax dags för jobb..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisette

Anderas hit, Andreas dit.. Visa en bil på honom någon gång dååh!! ;) Blir så nyfiiiiiken.. ^^

Svar: Hahaha Lisette!! Det kommer, tids nog, ska bara fånga honom först, inte den som gärna är med på bild!! :D
Therese

2013-12-04 @ 05:52:48
Postat av: Mi@

Tack själv vännen för en glädjeboost till dag <3

2013-12-08 @ 09:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0