MSUD-träff

Igår var fantastiskt..
Via min blogg (denna) så har jag ju fått kontakt med en del personer med ovanliga sjukdommar och även några med MSUD. 
En familj fån Uppsala som har en dotter på 2 år var och hälsade på oss igår. 
En mysket lindrigare variant av MSUD men ändå. 
Mammans föräldrar bor i skåne så vi passade på att boka inte en träff, riktigt roligt!
 
Lukas min är han ser att Svea också har knapp var underbart att se. Han känner sig nog ganska ensam om det annars. Det är något speciellt för dom barnen med knapp.
 
Söta Svea
2 söta busfrön som inte vill samarbete med att få en bra bild.
 
En sån goding!
 
Det är underbart att träffa familjer i samma/liknande situationer. Hade önskat man kunde samlats många olika familjer och kunnat dela/få ta del av andras erfarenheter, tips, recept och liknanade.
Alltid roligt att kunna hjälpa andra och få lite hjälp själv.
 
Fick till exempel tips av Sveas föräldrar om en HELT proteinfri glass gjord på ris. God var den tydligen också. Finns på Citygross.
 
Tur det finns Citygross i Karlshamn där jag är titt som tätt ;)
 
Man blir glad för det lilla, sannerligen!
 
 
Senare på kvällen...
Kommer Louise ut i denna utstyrsel, vickar på rumpan och sjunger; Sexy Lady, Sexy lady...
Hahaha, min dotter sägs det :D
Skrattade hjärtligt!
 

Kommentarer
Postat av: Sveas mamma

Fina bilder!
Det var jättekul att träffa er också! Vi är så himla imponerande av dig, du är en sån fighter! Själv kan man känna sig galen och på gränsen till sammanbrott vissa dagar och då har vi ändå en betydligt mindre svår situation än du har och är två... Hoppas vi ses snart igen! Tills dess höres vi :)

2013-08-09 @ 21:02:12
Postat av: Sofie Hartmeyer

Hej Therese!
Jag läser din blogg lite då och då, kommer på mig själv att bli (det är inte ofta jag blir det) imponerad och nästan gråtfärdig över ditt kämpande med barnen. Så fina barn du har och vad jag har förstått har du hittat kärleken också, så härligt!

Svar: Hej Sofie, vad roligt att du läser. Vad snäll du är, blir ju rörd av det du skriver!Just nu kan livet inte bli mycket bättre... Helt underbart, Tack!!
Therese

2013-08-10 @ 10:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0