Läkar och dietistbesök

Idag var det dags att träffa Lukas läkare och dietist i Lund.
Vi kommer på regelbundna kontroller var 3:e månad ungefär.
Stödfamiljen var med då pappan alltid uteblir.. 
Lukas växer på bra, talet var det inget fel på sa dom.. nej undra på det... ;)

Inga konstigheter och jag skötte honom exemplariskt. Det värmer alltid att höra det.. Ibland blir jag nästan bortskämd av läkare och dietist med komplimanger. Man blir generad med samtidigt stolt!
Man gör ju sitt bästa för sina barn... försöker i alla fall!
 
Nästan framme...
Båda var trötta, men det var bara den ena av oss som hade tur och kunna få sova en stund..
Jisses vad mina ögon var trötta.. Tur det finns solglasögon :)
 
Dagens..
Riktigt nöjd idag med outfit, smink och hår.. 
Trivs med livet och jag mår så himla bra!
Är så glad att jag äntligen kan få känna kärlek, glädje och lycka...
 
När vi skulle hem var det ett rejält åskväder mitt över... Tvi för det. Tur jag hade sällskap i bilen och att vi just var i bilen.. Den tryggaste platsen..
Ännu tröttare var jag på hemvägen.. Usch vad drygt att köra 20 mil på en dag...
 
Nåväl, en bra dag och nu är allt förberett inför morgondagen. Jobb 7-13..
 
Längesen klockan ringde 05.20
God natt på er!  

Kommentarer
Postat av: Rogero

Hallo!
Blir glad av att se hur bra du ser ut att må just nu!! Fortsätt på denna linje med din "boyfriend" och ha det så gott!!
Kram ifrån oss i byhålan.

2013-08-15 @ 22:44:32
Postat av: Petronella

Härlig för dig att du mår bra å du är fantastiskt duktig!!

2013-08-18 @ 12:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0