Kalas

Lukas har hostat och kräkt mest hela dagen och vaknade med igentäppt näsa.
Då var snart alla dagisbacillerna här!!
Phu.. Tvekade länge om vi skulle åka iväg då han fick ha matdropp mednas han sov middag (pga av att han kräkte upp hela middagen)
Denna nedrans hosta, tycker så synd om honom.
Ändå får han både inhalationer och hostmedicin... 
Men tog med enkel yoggi för honom att äta och chansade helt enkelt.
Inte kul att åka iväg med en kräkis, men alla vet ju om situationen. Det förenklar dock inte det för Lukas..
 
Det var trevligt, som alltid och god mat. Pasta/couscous och kycklingsallad, bröd, ost och dressing.
Äppelkaka med vaniljssås till efterätt. Äppelkaka med kokos i, riiiiktig gott. Det var nytt för mig!
 
Måste visa min modetjej.. Hon poosar som bara den... haha, LER stort i mammahjärtat!!
 
 
 
 
 
 
Denna är en favorit.... Kaxig och cool ♥
 
Min otroligt vackra prinsessa som för den delen har namnsdag idag! Grattis världens bästa och finaste Louise ♥
 
Min stilige prins i nya kalasoutfiten! Dock nyvaken så lite trött är han allt, ovanpå sin förkylning
 
Syskonkärlek när den är som bäst.
♥♥
Åh vad jag älskar er mina guldklimpar!
Så otroligt fina ni är och jag är stolt att kalla mig er mamma!
 
 
Jag fick anstränga mig jag också att vara kalasfin. Inte för att jag kommer upp till barnens stjärnnivå, men ändå :D
 
Nya Carola???
Louise leker frisör med Josefine, kalastjejen
Louise med sina absoluta favoriter. Josefine och Johanna. Mina två kusiner!
Lukas spelade fotboll med morfar och de andra stora killarna!
 
Målskytten är i farten!
 
En fantastisk kväll som nu är till ända.
Snart dags att nana kudden och hoppas på att barnen är liiite piggare i morgon. Jag ska nämligen jobba kväll.
Varit en underbar 3 dagarsledighet!
 
Trevlig söndagkväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0