En dag på Tosselilla!

CSK ringde och frågade om Lukas var intresserad av en dag på Tosselilla.
Självklart tänkte jag, vattenland m.m passar honom utmärkt.
Han fick 4 biljetter i samarbete med Min Stora Dag!
Lukas tackar så innerligt för gåvan, vi hade en fantastisk dag! 
 
Så vi åkte dit i torsdags förra veckan! 1 augusti
Så klart bjöd vi med Thorbjörn och pojkarna ♥
 
2 taggade och en lite trött på väg mot Tosselilla!
 
Så många bollar på ett ställe.... rena drömmen!
En av höjdpunkterna var att snurra mamma i tekopparna så hon mådde illa.. Jo men tack :/
Louise vågade till slut åka denna själv, Lukas var för liten..
Louise och pojkarna åkte mini fritt fall själva.
Mitt hjärta höll på att hoppa ut. Trodde aldrig Louise skulle våga det, men jodå, bara skrattade.. 
Min stora tjej. Men Noel var snäll och höll henne i handen, så fina barn!
En sån sötnos!
Det var kul att klappa och mata getterna..
Alla andra runtomkring tyckte det var minst lika roligt när Lukas börjar tugga pellets.. hahaha
Det är snacks det, var det en man som sa till Lukas med ett leende..
Jag skrattade som en tok... Det är min Lukas i ett nötskal!
Gick lite hinderbana
Plättar med sylt gillades av alla efter att ha badat en stund!
 
Avslutade dagen med glass och kaffe.
Blev en heldag, 10.45-18.30
Lukas vilade inte förrän efter fem nångång. 
Han åt jättebra och allt flöt på utomordentligt.
Han fick smörstekta champinjoner, potatis och äpple & currymajonnäs till lunch och till middag fick han vaniljpannkaka och sylt som vi andra!
Han åkte lite karuseller, åkte trampbåtar, hoppade på studsmattor, lekte i bollhavet, klappade getterna, gick hinderbana, badade och hade sååå roligt!
Det var en toppendag och vädret var perfekt, sol och lite moln. Kom bara några stänk men inget värre!
 
Enda tråkiga som hände var att Lukas blev åksjuk och kräkte ner hela bilen efter att vi kört en timme på vägen dit..
Kräklukten i bilen efter en dag i solen på Tosselilla är inget att rekommendera.. Usch!
 
All 4 barnen var supernöjda och vi vuxna också!
Så mysigt att göra något som en "familj" Att man inte alltid är själv med barnen. 
Att se barnens glädje är som balsam för själen ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0