Dop för Ossian

I Vånga kyrka var det dags för dop för söta lilla Ossian!
Perfekt väder även denna dag
3 sockersöta flickor ♥
Fina familjen Karlsson/Marin
En helt underbar familj med massa kärlek och glädje!
Så sööööt..
Smörgåstårta, även denna jättegod!
Och Rumänska tårtor.. Goda och roligt med nya smaker!
Jag blev bebissjuk.. 
Så tjusiga jag och Sandra är!
Godingen själv ♥
♥♥♥
 
En speciell känsla att vara i kyrkan. Många tankar och mycket känslor som kommer upp.
Vet inte varför, bara blir så.
Lycklig var jag och det var ett jättefint dop!
 
Vilken ätarhelg alltså. Från fredag till söndag.
Snacka om att njuta på sin semester, och ändå inte ha gått upp i vikt..
Livet är en fest och jag är lycklig att jag får vara med på den resan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0