Underbara onsdag!

 
 
Efter en god frukost ihop i lugn och ro (barnen lämnade på dagis) tog jag och Jennica en 7.2 km lång powerwalk med Yassa.
Riktigt härligt vårväder minsann!
Har rejäl träningsvärk i kroppen idag, speciellt i nacke, rygg. Men som sagt, det gillas ;)
 
Lukas blev hämtad i vanlig ordning av Jenny och allt går super på dagis med maten och allt.
Så skönt att allt är som "vanligt" igen!
 
 
 
 
Louise hade sista danslektionen idag innan uppvisningen i arenan den 4 maj 15.00 Ni kommer väl och tittar? 
Jag skulle tränat under tiden men då de brukar ha en liten show för oss föräldrar sista gången hoppade jag det... Till besvikelse så visste inte denna läraren om det så det blev inget. Iriiterad blev jag. 
Men men..
 
Hemma så åt vi lite yoggi och finn crisp, tog en dusch tillsammans, jag fönade hennes hår och hon njööööt så in i vassen.
Ville ha en inbakad fläta så det fick hon. 
Valde bok och vi kröp ner i min säng och läste Aja Baja Alfons Åberg. och jag höll om henne till hon (vi) somnade. Hon var så lycklig och även jag. Hela mammahjärtat fylls med glädje när vi har tjejmys! Hon verkligen suger åt sig all uppmärksamhet. Älskar dig sååå min vackra dotter ♥
 
Nu är disk och allt klart inför i morgon, provtagning och sen dagis! Check!
 
Nu ska jag krypa ner intill denna vackra sessa ♥
Känns skönt att bara ha henne nu. Är det hemskt att tycka/känna så? 
Älskar ju Lukas precis lika mycket men det är underbart att slippa planera och känna pressen med allt kring honom. Louise är beroende av sin mamma lika mycket som honom. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0