Solkskenshelg

I lördags fm begav mig jag och barnen på cykel/promenad till stora lekplatsen i byn.
Gud vad varmt och skönt det var.. 
 
Tysta nu, pratat inte med mig nu, jag solar mig / Louise
 
Det kom kompisar till lekplatsen och Louise och Mathilda hittade vitsippor!
 
 
Stödfamiljen hämtade Lukas och jag körde och lämnade Louise hos mormor och morfar!
Jag gjorde mig i ordning för att åka med Jenny till kompisar i Bäckaskog på förfest innan sommarlust. Barbados spelade.. 
 
 
 
Den nya klänningen såklart och lite tripplat hår. Kändes festfint!
 
My love ♥
 
Vi hade skoj. Jag, Jenny och Jessica :)
Partypinglor!
 
Man var lite trött när man kom hem, men hade en trevlig kväll ute. 
Vaknade i måbra skick på söndagen. Härligt. Lite huvudvärk bara som försvann med morgonkaffet.
Hade ju bara druckit 2 koppar på lördagen kom jag på.. Det straffar sig.
 
Efter att jag och Jenny legat i vars en solstol hela dagen och njutit av de kalla vindarna.. (brrr) Så kom Jennica senare på em och vi lagade enchiladas.
Kyckling i tacobröd, god sås (gjord på hönsbuljong, creme fraiche, tomatpuré, vitlök, green chili, salt, peppar och oregano), tomater och ost ovanpå. Sååååå gott!
 
Sen kom barnen och det blev kvällsmys och de åt och somnade utan problem, de var nog väldigt trötta.
Inget bråk och trams, härligt! 
 
Idag har jag äntligen Lukas varit på dagis i 2 timmar och lekt lite med barnen. Ute :)
Som han saknat sina kompisar. Vi gjorde upp ett schema för veckan och jag passade på att ta en pw på 6.5 km medans han var där. 
Riktigt skönt. Dessutom gick vi både till och från dagis :) 
 
Nu sover Lukas (i Louise säng... med bajs i blöjan) Hmmm :/
Jag väcker INTE den björn som sover, då blir det heeelt fel i hans rytm resten av dagen. 
Jag tar mig en lur på soffan tills han vaknar. Sen ska syrran hämtas på dagis klockan tre!
 
Hörs kanske senare! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0