Mattips!

Var på gymmet i fm med sis och hon körde rygg och triceps, så jag körde ganska mycket rygg jag också, vilket kändes.
1 triceps och 1 biceps övning
Körde hårt med rumpa och ben också så klart.. Så det blev en del övningar där.
Det var tungt idag och det kändes utav bara den. Blev till och med svettigare än vanligt. Kanske beror på celciusen jag drack innan eller att jag har en förkylning i kroppen. 
Inte vet jag, men skönt efteråt var det. 
Blev ett pass utan stress för någon av oss så vi hann snacka lite idag och inom Maxi lite snabbt också! Härligt ♥
 
Hämtade barnen på dagis och väl hemma var det middag och lek.
 
Köttfärssås med stekt vikkål.
Riktigt riktigt gott. Lite tuggmotstånd jämfört med spaghetti!
 
Min köttfärsås bestod av blandfärs, gul lök, vitlök, chilisås, paprika, milda cuisine carl johansvamp, lite grädde, tamarisoja, vanlig soja (för färgens skull) salt, vitpeppar, paprikakrydda, chilipulver.
Åh så gott!!!
 
Barnen var trötta så det blev läggdags tidigt och jag har plockat och diskat :(  (i vanlig ordning!)
 
Tog bara 45 min..
Välfyllt diskställ vill jag lova!! 
Ber och tänker ofta på tanken om en diskmaskin. Gud vad mycket mer tid man haft till annat. 
Brukar lägga allt från 30-60 min i snitt per dag med denna eviga disk.
Kanske inte så mycket på ett dygn, men det är mycket för mig. Det finns så mycket annat bättre att vilja lägga tiden på... Så det är inte alltid så lockande att laga mat... 
Om jag vore rik skulle jag köpa en diskmaskin.. 
 
Varit en bra dag, det brukar vara bra när jag har tränat, får mer positiv energi då, det speglar väl av sig hos barnen.
 
Nu är det god natt, längtar redan till i morgon med allt skoj som händer då..
 
Nattinatt 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0